search close

خرید انواع کالاهای سرمایه ای گران قیمت تهران

لیزینگ شهر

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره خرید انواع کالاهای سرمایه ای گران قیمت تهران

phone 021-43098

phone 02188736405


آدرس لیزینگ شهر

تهران - تهران - خیابان مطهری، نرسیده به بزرگراه مدرس، پلاک 205، ساختمان لیزینگ شهر

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

تاریخچه شرکت لیزینگ شهر :
شرکت لیزینگ شهر در راستای انجام خدمت و همچنین تامین مالی و ایجاد رفاه برای عموم هموطنان عزیز و پرسنل محترم شهرداری ها و شرکت ها و سازمان های وابسته در تاریخ 1383/09/10 با شماره ثبت 235682 در اداره ثبت شرکتها و مالکین صنعتی به ثبت رسید و فعالیت اصلی و عملیاتی خود را از تاریخ 1388/04/20طی آگهی تصمیمات شرکت و صورتجلسه مجمع عمومی ،با تغییرات اساسی در اعضاء هیات مدیره و سهامداران و مدیر عامل با اخذ کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره 221350 در تاریخ 1388/10/22 به منظور فعالیتهای لیزینگی ،آغاز نمود.

موضوع فعالیت شرکت :
موضوع فعالیت شرکت لیزینگ شهر عبارت است از خرید انواع کالاهای سرمایه ای گران قیمت ، اموال ، املاک ، شرکتها ، کارخانجات ، ماشین آلات ، تجهیزات ، کالاها ، مواد و قطعات یدکی مورد نیاز فعالیتهای تولیدی ، صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، اداری و خدماتی و واگذاری آن به متقاضیان در قالب عقود اجاره ، اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی ، خرید و فروش انواع اوراق بهادار به منظور مدیریت نقدینگی در چهارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملهای ذیربط و انجام امور کارگزاریهای مربوطه .
 خرید انواع کالاهای سرمایه ای گران قیمت تهران

لیزینگ شهر

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود