search close

زمینه خرید کالای تجاری با دوام و مصرفی، انواع خودرو تهران

لیزینگ خودرو غدیر

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره زمینه خرید کالای تجاری با دوام و مصرفی، انواع خودرو تهران

phone 021-88548373

phone 021-88548374

phone 021-88548375

phone 021-88548376


آدرس لیزینگ خودرو غدیر

تهران - تهران - خیابان شهید مطهری خیابان میرعماد کوچه یازدهم پلاک3

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

محصولات ایران خودرو

معرفی شرکت


فعالیت اصلی شرکت در زمینه خرید کالای تجاری با دوام و مصرفی، انواع خودرو و وسائل نقلیه و ماشین آلات تولیدی و صنعتی، مسکن و محل کار، لوازم خانگی، وسائل و ابزار کار و واگذاری آنها به متقاضیان ( اشخاص حقیقی و حقوقی ) از طریق روش های عقد اجاره یا فروش اقساطی با هدف مشارکت در طرح های اقتصادی و توسعه ای کشور در قالب دستورالعمل اجرایی تأسیس، نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های لیزینگ ( بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ) انتشار و خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت و هرگونه ابزار مشتقه مالی، در چارچوب ضوابط مربوطه.


تاریخچه شرکت


شرکت لیزینگ خودرو غدیــر (سهامی عام) بمنظور توسعه فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و ایران خودرو دیزل در تاریخ 1381/11/09 تأسیس شد. در این راستا این شرکت توانست طبق اساسنامه خود با ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اورق بهادر با احراز سایر شرایط مندرج در دستورالعمل ، توفیق اخذ مجوز فعالیت به شماره 76932 مورخ 1387/10/15 از بانک مرکزی ج . ا. ا را بدست آورد.


همچنین این شرکت برای سومین بار موفق به تمدید مجوز برای مدت پنج سال تحت شماره 198639 مورخ 19/11/ 1392 از بانک مرکزی ج. ا. ا گردیده است.


 زمینه خرید کالای تجاری با دوام و مصرفی، انواع خودرو تهران

لیزینگ خودرو غدیر

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود