search close

اولین موسسات ارائه دهنده خدمات خودروی اجاره ای در تهران تهران

حامی رنت

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره اولین موسسات ارائه دهنده خدمات خودروی اجاره ای در تهران تهران

stay_current_portrait 09122905020

phone 021۲۲۶۵۷۸۷۴

print 021۲۲۶۵۷۴۵۰

phone 021۸۸۱۹۳۶۸۶

print 021۸۸۱۹۴۳۵۳


آدرس حامی رنت

تهران - تهران - آدرس: تهران خیابان آفریقا خیابان تور پلاک ۴۶ طبقه ۵ واحد 18

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

اجاره خودرو چه کاربردی دارد ؟
احتمالا تا به حال برایتان شرایطی پیش آمده است که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید. ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان تان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید.

حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید. می توانید تا زمان انجام کامل تعمیرات خودروی شخصی تان یک اتومبیل لوکس و رده بالا را از مجموعه حامی رنت کرایه کنید.شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز رنت ماشین ، یا کرایه خودرو بدون راننده می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.

کافی است با یک مرکز اجاره خودرو تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات رنت کار موسسه حامی رنت است.



حامی رنت ، به عنوان یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات خودروی اجاره ای در استان تهران ، فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتوموبیل ، یکی از مورد اعتماد ترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد.
حامی رنت دارای ناوگان متنوعی مشتمل بر انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد. هم چنین به منظور تامین نیاز های مشتریان طیف وسیعی از خودرو های لوکس، میان رده و ارزان قیمت در ناوگان حامی رنت موجود می باشد.
خودرو های مجموعه حامی رنت برای هر مدت زمانی که شما مایل باشید، قابل اجاره کردن هستند. می توانید خودروی بدون راننده را به طور ساعتی، روزانه و حتی هفتگی کرایه کنید.
قرار داد اجاره خودرو بدون راننده طبق نیاز شما و با قیمت مناسب تنظیم خواهد شد.
یکی از مهم ترین موارد در هنگام اجاره خودرو ، اطلاع رسانی درست و تفهیم مفاد قرار به مشتری است. مشتری هنگام کرایه کردن خودرو، باید دقیقا اطلاع داشته باشد که در صورت سرقت، تصادف یا آسیب دیدگی اتوموبیل، چه کسی مسئول پرداخت خسارت خواهد بود و این پرداخت به چه میزانی است. قرار داد اجاره ماشین در موسسه حامی رنت به گونه ای تنظیم می شود که تمامی موارد احتمالی ، به صورت کاملا روشن و دقیق برای مشتری ارائه می شود.
تمامی خودرو های ناوگان حامی رنت ، اعم از خودرو های لوکس، میان رده و ارزان قیمت، کاملا سرویس شده و سالم بوده و حامی رنت سلامت آن ها را حتی برای طی مسافت های بالا تضمین می کند. همچنین خودرو های این مجموعه از نظر ظاهری نیز کاملا سالم و پاکیزه هستند.
اکثر خودرو های قابل اجاره کردن موجود در مجموعه ما، تحت مالکیت حامی رنت بوده و این موضوع می تواند باعث آسودگی خاطر مشتریان محترم، از جهت مسائل قانونی و قرار دادی باشد.
تمامی خودرو های مجموعه حامی رنت دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده و این موضوع باعث اطمینان خاطر و آسودگی خیال شما در هنگام رانندگی با خودروی اجاره ای خواهد شد.
در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس ماشین های اجاره شده، تعمیرکار از طرف موسسه به محل شما اعزام شده و خدمات سرویس، نگهداری و شستشوی اتومبیل را انجام می دهد.
مجموعه حامی رنت برای دریافت ضمانت بابت بازگشت ماشین اجاره شده، روش های متنوعی را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد. برای تضمین بازگشت خودروی اجاره شده در موعد مشخص شده در قرار داد، روش های گوناگونی مانند ارائه چک شخصی، چک کارمندی، پرداخت وجه نقد، گرو گذاشتن سند ملکی یا اجاره نامه، گرو گذاشتن پاسپورت و ویزا امکان پذیر است.
یکی دیگر از امکانات برای اجاره ماشین، گرو گذاشتن خودروی شخصی ایرانی به عنوان ضمانت و اجاره کردن خودروی خارجی می باشد.
چنانچه قصد اجاره ماشین به همراه راننده را دارید، موسسه حامی رنت، رانندگان قانون مند ، باتجربه و چند زبانه را برای خدمت رسانی در اختیار شما قرار خواهد داد. به این ترتیب در صورت حضور مهمانان خارجی نگرانی بابت ایجاد ارتباط مهمان با راننده نخواهید داشت.
از دیگر امکانات موسسه حامی رنت، کرایه دادن ماشین اسکورت است، در صورتی که برای اسکورت اتومبیل در مراسم و تشریفات مختلف نیاز به اتومبیل دارید، می توانید از اجاره خودرو بدون راننده از موسسه حامی رنت استفاده کنید.

چنانچه برای سفر تفریحی، امور کاری، امور تشریفاتی، مراسم و جشن عروسی یا هر مورد دیگری، نیاز به کرایه ماشین بدون راننده دارید، می توانید با حامی رنت تماس بگیرید. همکاران ما در مورد انواع قرار داد و تضمین های مناسب برای رنت کار ، به شما مشاوره خواهند داد.
اولین موسسات ارائه دهنده خدمات خودروی اجاره ای در تهران تهران

حامی رنت

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
90%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود