search

مقاله : کیت بدنه باابهت ورشتینر برای لامبورگینی اوروس

کیت بدنه باابهت ورشتینر برای لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس به خودی خود یکی از باابهت ترین و گیراترین شاسی بلندهای بازار است اما تیونری به نام ورشتینر یک کیت بدنه را در نظر گرفته که باعث افزایش جذابیت‌های این شاسی‌بلند ایتالیایی شده است. این تیونر قطعات موردنظر را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد اما از حالا می‌توان آن‌ها را سفارش داد.

کیت ورشتینر شامل اسپلیتر گیراتری است. تغییرات بزرگ‌تر در کاپوت فیبر کربنی رخ داده‌اند که دارای یک ورودی هوا در بخش مرکزی خود و برجستگی بیشتر در مقایسه با کاپوت استاندارد اوروس می‌باشد. رکاب‌های جانبی نیز متفاوت بوده و رینگ‌های 5 پره ورشتینر با شکل V تکمیل کننده‌ی جذابیت‌های ظاهری این خودرو می‌باشند.

در نمای عقب یک بال بزرگ روی سقف و اسپویلری در بخش پایین‌تر نصب شده است. همچنین تریم فیبر کربن برای عناصر روی سپر عقب در نظر گرفته شده اما دیفیوزر بزرگ‌تر همان قطعه‌ای است که خروجی‌های اگزوز را در برگرفته و بر ابهت این بخش افزوده است.

ورشتینر تمرکز خود را روی توسعه‌ی کیت بدنه‌ی جذاب و باابهت برای اوروس معطوف کرده و از نظر پرفورمنس تغییراتی در آن اعمال نکرده است. این شاسی‌بلند در حال حاضر تنها با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 641 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتون متر عرضه می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل بوده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.59 ثانیه‌ای می‌شود.

مدل هیبریدی این شاسی‌بلند که پرفورمنس بهتری خواهد داشت احتمالاً در سال آینده عرضه می‌شود. این نسخه هم از همان پیشرانه‌ی ذکر شده برخوردار خواهد بود اما دستیار الکتریکی آن باعث خواهد شد قدرت به حدود 680 اسب بخار برسد.

لامبورگینی همچنین سری مسابقات مربوط به اوروس را در سال 2020 برگزار خواهد کرد. این مسابقات در اروپا و خاورمیانه برگزار خواهند شد و ترکیبی از بخش‌های آفرود و جاده به منظور برجسته کردن توانایی‌های این سوپر شاسی‌بلند خواهند بود.