search

معرفی نسخه‌های جدید T پورشه 718 باکستر و کیمن

معرفی نسخه‌های جدید T پورشه 718 باکستر و کیمن

پورشه 911 کررا T در بین طرفداران محبوبیت زیادی به دست آورده و این شرکت هم با توجه به موفقیت خودروی یاد شده اقدام به معرفی مدل جدید 718 T کرده است.

این نسخه که در دو خودروی باکستر و کیمن قابل سفارش است نیروی خود را از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 295 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتون متر می‌گیرد. این پیشرانه می‌تواند با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا PDK سفارشی همراه شود.

پیشرانه‌ی یاد شده باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه‌ای در مدل‌های دستی می‌شود اما شتاب مدل‌های مجهز به گیربکس PDK حدود دودهم ثانیه کمتر است. البته شتاب این دو خودرو در حالت اسپورت پلاس به 4.5 ثانیه بهبود یافته و حداکثر سرعت هم به 275 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگرچه پیشرانه‌ی این مدل جدید از نسخه‌ی استاندارد گرفته شده اما 718 T به سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه مجهز است که باعث کاهش 20 میلی‌متری ارتفاع شده است. این خودرو همچنین از دسته‌موتورهای فعال، دیفرانسیل عقب قفل شونده و تکنولوژی هدایت گشتاور سود می‌برد.

تغییرات صورت گرفته در بدنه‌ی خودرو نسبتاً کم بوده و از جمله ویژگی‌های متمایز 718 T می‌توان به پوشش خاکستری آینه‌های جانبی و رینگ‌های 20 اینچی اشاره کرد. این خودرو همچنین از سیستم اگزوز اسپورت و نوارهای جانبی با نشان 718 باکستر T یا 718 کیمن T برخوردار می‌باشد.

تغییرات رخ داده در کابین قابل‌توجه‌تر هستند چراکه این دو خودرو دارای فرمان اسپورت و صندلی‌های مشکی با نشان 718 روی پشت‌سری‌ها هستند. رانندگان همچنان شاهد تریم مشکی براق، رکاب‌های داخلی متفاوت با نشان‌های باکستر و کیمن و… خواهند بود.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات رخ داده حذف سیستم اطلاعات سرگرمی است که به خاطر کاهش وزن حذف شده اما مشتریان می‌توانند در صورت تمایل آن را بدون هزینه‌ای اضافی سفارش دهند.