search

افزایش 4 میلیونی قیمت پراید در نیمه بهار

تاریخ خبر: 31 خرداد 1400 - 12:47

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با وجود توقف تولید محصولات پراید از سال گذشته، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و قیمت آن در بازار روند صعودی دارد. با این شرایط ارزیابی بازار خودرو نشان دهد آن است که قیمت پراید 131 در آخرین روز خرداد ماه با رشد چهار میلیونی نسبت به ابتدای خرداد ماه در بازار به 118میلیون رسید.
از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پراید 111 نیز در مدت زمان مورد بررسی رشدی چهار میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن در به 132 میلیون تومان رسید.   
رسیدن قیمت پراید به 132 میلیون در حالی است که در حال حاضر (تیبا صندوقدار) در بازار با قیمت 129 میلیون تومان در بازار عرضه می شود که 3 میلیون ارزان تر از قیمت پراید 111   است با این حال این خودرو همچنان طرفدارن خاص خود را دارد و این امر موجب رشد قیمت آن شده است. به گفته فعالان بازار خودرو توقف تولید پراید و کمبود مدل صفر این خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار شاهد رشد قیمت آن باشد.
ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال 1400 نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل 99 دسترسی داشته باشند.
 

 



افزودن دیدگاه
لطفا نظرات خود را در مورد خبر << افزایش 4 میلیونی قیمت پراید در نیمه بهار >> به صورت فارسی بنویسید .