search close

امداد خودرو هفت حوض تهران

یدک کش اتومبیل و مکانیک سیار

شماره امداد خودرو هفت حوض تهران

phone 02122371047


آدرس یدک کش اتومبیل و مکانیک سیار

تهران - تهران - امداد خودرو سیار در منطقه

report_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

امداد خودرو هفت حوض به همراه حمل خودرو ارزان و تعمیرات در محل در هفت حوض تهران در خدمت شماست.

امداد خودرو هفت حوض و یدک کش حمل اتومبیل معمولاً در ساعات اداری برای کمک به خودروهای دچار مشکل در جاده‌ها به کار می‌روند، اما در برخی موارد این مشکلات در ساعات غیراداری و شبانه روز رخ می‌دهد.

برای این موارد، تعدادی از شرکت‌های امداد خودرو و یدک کش، خدمات خود را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می‌دهند.

اگر خودروی شما در ساعات شبانه روز به مشکل بخورد و نیاز به تعمیر داشته باشد، می‌توانید با تماس با این شرکت‌ها، خدمات مورد نیاز را درخواست کنید. این شرکت‌ها برای این منظور از تیم‌هایی با تجربه و مجهز به تجهیزات لازم برای تعمیر خودروها استفاده می‌کنند و در کمترین زمان ممکن به محل شما می‌رسند.

علاوه بر این، امداد خودرو هفت حوض و یدک کش حمل اتومبیل با تعدادی از تعمیرگاه‌های شبانه‌روزی همکاری می‌کند تا در صورت نیاز به تعمیرات بیشتر، خودرو شما را به یکی از این تعمیرگاه‌ها منتقل کند.

بنابراین، اگر نیاز به خدمات امداد خودرو در ساعات شبانه روز دارید، می‌توانید با تماس با شرکت‌های معتبر و مجهز به تجهیزات لازم، خدمات مورد نیاز را درخواست کنید و در صورت لزوم، خودرو خود را به یکی از تعمیرگاه‌های شبانه‌روزی منتقل کنید.

مکانیک سیار | امداد خودرو سيار | مکانیک سیار شبانه روزی | مکانیک در محل | یدک کش خودرو | تعمیرات خودرو در محل | مکانیکی صافکاری باطری سازی زیروبند سازی | یدک کش جرثقیل| سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم - امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد ب هموطنان عزیز در تهران مفتخراست ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان ب امدادخودرو تهران پاسخ در شان تهرانی های عزیز بدهد.اعتماد شما بزرگترین سرمایه امداد خودرو تهران است. طرف قرارداد با تعمیرگاههای مجاز - خدمات امداد خودرویی : این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.



ویدئویدک کش اتومبیل و مکانیک سیار


پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
99%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود