search close

مراکز تعویض پلاک بافق

دریافت نوبت تلفنی

شماره مراکز تعویض پلاک بافق

phone تلفنی برای این مجموعه ثبت نشده است


آدرس دریافت نوبت تلفنی

یزد - بافق - كمربندي- انقلاب33

report_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

مرکز تعویض پلاک در بافق.
نوبت دهی تعویض پلاک بافق.
ارائه مدارک لازم برای تعویض پلاک خودرو
پس از دریافت برگه نوبت به ساختمان اداری بروید . در این مرحله مسئول باجه از متقاضی تعویض پلاک مدارکی مانند سند خودرو، اصل کارت ملی و شناسنامه، سند و یا قولنامه ای مبنی بر ساکن بودن شما در شهر مورد نظر را درخواست می کند. هم چنین لازم است قبض تلفن و برق نیز همراهتان باشد. ارائه قبوض به علت صحت و بررسی سند ارائه داده شده است.

Image result for راهنمای تعویض پلاک

مرحله فک پلاک ماشین
پس از ارائه مدارک لازم چنان چه مالک پیشین خودرو همراهتان باشد، می توانید با همدیگر مراحل تنظیم و انتقال برگ سبز و تحویل خودرو را انجام دهید . اما اگر قبلا وکالت نامه ای تنظیم کرده ایده می توانید مدارک مربوط را ارائه و فرم درخواست برگ سبز و پلاک جدید را تکمیل نمایید. در این بخش از کار شما باید مبلغ مربوط به قبض پست را بابت پلاک و برگ سبز ماشین پرداخت کنید. پس از طی این مراحل اداری شما می توانید با مراجعه به پارکینگ درخواست فک پلاک کنید.

تحویل پلاک خودرو به انبار پلاک
هم زمان با بازدید خودروی شما بازرسان برگه ای را جهت تکمیل به شما ارائه می دهند که بایستی آن را به باجه قبلی برده و مدارک شناسایی تان را تحویل بگیرید. پس از آن نیز با مراجعه به بخش فک پلاک می توانید پلاک خودرویتان را به انبار پلاک ارائه دهید.

Image result for راهنمای تعویض پلاک

مراحل تعویض پلاک خودرو
1. پرداخت ورودی پارکینگ مرکز تعویض پلاک و دریافت یک برگه نوبت‌دهی.
2. طبق شماره برگه ورودی به غرفه مورد نظر خود در ساختمان اداری مراجعه کنید.
3. بعد از دریافت پوشه، مدارک مورد نیاز را در داخل پوشه گذاشته و جهت بررسی نهایی به کارشناس حقوقی غرفه مربوطه تحویل می‌دهید.
4. یک کاغذ برای بازدید خودرو به شما داده می‌شود که افسر حاضر در تعویض پلاک در آنجا خودروی شما را دیده و آن را تائید می‌کند.
5. برگه تایید بازدید فنی به همراه شرایط خلافی خودرو به شما داده می‌شود. در صورتی که خودرو دارای خلافی باشد، این مبلغ باید توسط فروشنده و با دستگاه POS موجود در مرکز تعویض پلاک پرداخت شود.
6. واریز وجه تعویض پلاک برابر تعرفه به حساب خزانه در باجه بانک ملی (معادل 156 هزار و 500 تومان )
7. پس از تایید نقل و انتقال و سند مالکیت خودرو، برگه‌ای برای فک پلاک دریافت می‌کنید و پس از آن پلاک قدیم را تحویل انبار پلاک داده و پلاک جدید دریافت می‌کنید.
8. برای نصب پلاک اگر بخواهید پلاک جدیدی بر روی خودرو نصب کنید حدودا 10 دقیقه و اگر پلاک قبلی خود را برای تعویض بخواهید حداکثر 1 ساعت باید منتظر بمانید.
9. برای خروج از پارکینگ برگه ورودی را تحویل داده و خارج می‌شوید.

Image result for راهنمای تعویض پلاک

مدارک فروشنده خودرو:
اصل سند فروش کارخانه سازنده(تولیدداخل)
اصل کارت شناسایی خودرو
اصل سند مالکیت خودرو که توسط ناجا صادرشده است.
اصل شناسنامه و کارت ملی
اصل بیمه نامه شخص ثالث معتبر
اصل کارت معاینه فنی معتبر(خودروهای شخصی و دولتی که بیش از 4 سال از مدل آن سپری شده باشد ,
و خودروهای عمومی‌که بیش از یک سال از مدل آن‌ها سپری شده باشد)
حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آن‌ها

مراکز تعویض پلاک بافق

دریافت نوبت تلفنی


پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
60%
50%
50%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

نوبت تعویض پلاکنوبت تعویض پلاک در تاریخ :1400/11/30reply
نوبت فوری تعویض پلاک ۱۰۰ درصد تضمینی در سریع ترین زمان ممکن اول ما برای شما نوبت میگیریم سپس شما هزینه را پرداخت می‌کنید !! پرداخت هزینه پس از دریافت پیامک تایید از سمت پلیس راهور صد در صد تضمینی فقط با یک تماس نوبت برای شما ثبت خواهد شد ۰۹۰۱۴۶۰۵۴۵۹
پیک خودروپیک خودرو در تاریخ :1400/10/14reply
بازدیدکنندگان عزیز وب سایت تبلیغاتی پیک خودرو سلام توجه داشته باشید : صفحه ایی که در آن قرار دارید صرفا صفحه معرفی مرکز تعویض پلاک می باشد و برای دریافت نوبت و خدمات تعویض پلاک می بایست به سایت نوبت دهی تعویض پلاک پلیس 10+ مراجعه نمایید آدرس سایت نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir راهنمایی : ابتدا آدرس لینک بالا را در مرورگر خود بنویسید بعد از وارد شدن به سایت از ثبت نام کاربران اقدام به ثبت نام کنید در راس ساعت 8 صبح هر روز یکسری نوبت با ساعت های مختلف باز می شود که می بایست روز ساعت دلخواده را انتخاب کنید نوبت ها سریعا پر می شود پس قبل از ساعت 8 صبح در آن سایت آنلاین باشید و پس از انتخاب مرکز تعویض پلاک سریعا یک روز و ساعت را انتخاب کنید پیروز و موفق باشید