search close

قیمت موتور کامل 206 تیپ 2 اصفهان

انجین پژو206

شماره قیمت موتور کامل 206 تیپ 2 اصفهان

نام مدیر آگهی : خواجه

phone 03132613074

stay_current_portrait 09394428364


آدرس انجین پژو206

اصفهان - اصفهان - خیابان بزرگمهر , انتهای خیابان رکن الدوله , سمت راست خیابان نیروی جنوبی , روبروی داروخانه دکتر لاوی , پلاک ۱۶۷

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

محصولات ایران خودرو

صفحات مجازی :
واتس آپ

انجین پژو206

انجین پژو206

آنلاین

انجین پژو206
سلام وقت بخیر 👋

لطفا سوال خود را بنویسید
×
ارتباط از طریق واتساپ
شرکت یدک خواجه ؛ قیمت موتور کامل 206 تیپ 2 | فروش انجین پژو206 .

مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی اصلی و نایاب خودروهای سواری داخلی و خارجی.

موتور کامل 206 تیپ 2.

موتور کامل 206 انجین کامل پژو که با نمونه فابریک کارخانه تطابق کامل دارد.

موتور کامل پژو ۲۰۶ معروف به موتورهای z06 براساس تیپ خودرو شامل دو دسته هستند از تیپ ۱ تا تیپ ۳ و مدلهای پایین تیپهای ۵ جزو دسته تیپ های دارای موتور معمولی یا ۸ سوپاپ و تیپ ۵ به بالا از موتور تیوفایو یا ۱۶ سوپاپ برخوردار هستند .
یکی از تفاوتهای بارز موتورهای تیپ ۲ و تیوفایو سیلندر این دو موتور است .
سیلندر ۲۰۶ تیپ ۲ مثل اغلب سیلندرهای نسل دوم از جنس آلومینوم می باشد در حالی که در موتورهای نسل سه و چهار سیلندر ها را از چدن می سازند . که این کار هم به دلیل مقاومت بیشتر این آلیاژ و هم مقرون به صرفه تر بودن آن است .
در حال حاضر به دلیل تولید اندک سیلندرهای تیپ ۲ و کمبود این قطعه در خط تولید مونتاژ و عرضه موتورهای کامل به کندی صورت می پذیرد .
ما در فروشگاه یدک خواجه بر اساس نیاز و تقاضای مشنری سیلندرها را به نوبت از خط تولید سفارش داده و بعد از دریافت آن به صورت شماره شده اقدام به مونتاژ این موتورهای می کنیم .
در حال حاضر تحویل موتور کامل پژو ۲۰۶ تیپ ۱ تا ۳ در بازه زمانی یک الی دو هفته پس از ثبت نهایی سفارش انجام می پذیرد که هفته نخست آن مربوط به نوبتهای تحویل سیلندرهای ایران خودرو می باشد .

برای سفارش موتور کامل تیپ ۲ مالک خودرو به همراه مدارک هویتی خود و خودرو می بایست به نزدیک ترین مرکز شماره گذاری محل سکونت خود مراجعه نموده و پس از دریافت مجوز تعویض سیلندر با ارسال تصویر این مجوز به همراه تصویر سند و کارت خودرو به شماره واتساپ فروشگاه یدک خواجه و پرداخت مبلغ نهایی سفارش خود اقدام به ثبت سفارش نماید .

منظور از موتور کامل پژو ۲۰۶ تمام قطعات محفظه موتور بین سیلندر تا سرسیلندر است.
قطعات موتور به ترتیب از پایین به بالا :
کارتل _ اویل پمپ _ سیلندر _ میل لنگ _ شاطون _ یاتاقان _ کاسه نمد عقب میل لنگ _ کاسه نمد جلو میل لنگ _ رینگ و پیستون _ واشر سر سیلندر _ سر سیلندر _ سوپاپ _ میل سوپاپ _ لاستیک ساق سوپاپ می باشد .
تعویض موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۱ تا ۳ در تعمیرگاه یک روز کاری زمان میبرد .
شیفت اول صبح تا ظهر برای جدا کردن موتور کهنه از روی خودرو و جدا سازی کلیه قطعات دور چین و سرویس های اولیه مورد نیاز و در شیفت دوم عصر آماده سازی موتور جدید و نصب قطعات دور چین و نهایتا نصب روی خودرو است .
تعمیرکاران محترم در نظر داشته باشند بعد از عملیات مونتاژ ، خودروی مورد نظر با موتور جدید قبل از خروج از تعمیرگاه باید حداقل در حالت درجا به مدت چهار ساعت جهت تست اولیه کار کند.




ویدئوانجین پژو206

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود