search close

فروش فیلتر روغن و هوا تهران

فیلتر یونیک

شماره فروش فیلتر روغن و هوا تهران

نام مدیر آگهی : unique filter

phone 02155272660

phone 02155272661

phone 02166583800

phone 02166583801

print 02166583803


آدرس فیلتر یونیک

تهران - تهران - ستارخان - باقرخان غربی -پلاک 71 - طبقه 4 واحد 4

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

صفحات مجازی :
وب سایت

شرکت تولیدی-صنعتی شهاب دمیر فیلتر تولیدکننده انواع فیلترهای هواکش، روغن، گازوئیل، آبگیر و هیدرولیک با مارک تجاری «یونیک فیلتر» در ایران است. مراحل احداث کارخانه این شرکت از سال 1388 در زمینی به مساحت 15000 متر مربع با مشاوره و همکاری فلش فیلتر ترکیه در استان آذربایجان شرقی آغاز گردید و در سال 1391 خط تولید آن راه‌اندازی و اولین محصولات آن به بازار ارائه شد.
این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و به روز در خط تولید و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و همکاری پرسنل متخصص و مجرب، موفق به احراز گواهینامه مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 از شرکت معتبر Universal آلمان شد که این موضوع اثبات‌ کننده توجه شرکت به كیفیت و مدیریت آن همگام با صنعت جهانی است. این شرکت با برخورداری از کیفیت مطلوب موفق به همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون تراکتورسازی تبریز و صادرات محصولات خود به کشورهایی نظیر آذربایجان، عراق، سودان و ترکیه گردیده است از مهمترین اهداف شرکت تولیدی-صنعتی شهاب دمیر (یونیک فیلتر)، حفظ كیفیت محصولات خود در سطح استاندارد جهانی و توجه به توانایی كیفی برای ایجاد بازارهای جدید در منطقه خاورمیانه و حوزه CIS و شرق آسیا است.

قلب تپنده خودروی شما، موتور آن است و تداوم کارکرد این موتور در گروی حفظ شرایط مساعد کارکرد آن است. فیلترهای خودروی شما، نقش مهمی در تداوم شرایط مناسب برای کارکرد خودرو دارند و در این میان، استفاده از انواع فیلترها با نشان تجاری «یونیک فیلتر» بهترین راه برای تضمین کارکرد صحیح و پردوام وسیله نقلیه مورد استفاده شما محسوب می‌شود. با استفاده از یونیک فیلتر، شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت فیلترهای مورد استفاده، به بهترین شکل ممکن از امکانات خودروی خود بهره‌مند شوید.
یونیک فیلتر
به عنوان یکی از بهترین فیلترهای تولید داخل دارای کیفیتی بسیار بالاتر از فیلترهای وارداتی و دیگر برندهای موجود داخل کشور است. فیلترهای خودرو با نشان تجاری «یونیک فیلتر» که توسط فرزندان پرتلاش این مرز و بوم و در خطه صنعت‌خیز آذربایجان شرقی تولید می‌شوند، در انواع خودروهای سبک، سنگین و کشاورزی کاربرد دارند. محصولات یونیک فیلتر با داشتن نشان استاندارد و استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید آنها، آرامش خیال شما در تمام جاده‌ها و خیابان‌های کشورمان را تضمین می‌کنند.
در نهایت باید گفت : " از محصولات یونیک فیلتر در خودروی خود استفاده کنید تا سالیان سال از سلامت وسیله نفلیه خود مطمئن شوید".
یونیک فیلتر، بهترین فیلتر
یونیک فیلتر، عمر طولانی موتور
یونیک فیلتر، آسایش خیال
یونیک فیلتر، اولین رقیب محصولات وارداتی

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
80%
97%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

ادریسادریس در تاریخ :1400/10/11reply
تازه برای اولین بار دارم مصرف میکنم خواستم نظرات مردم و در مورد کیفیت بخونم پیدا نکردم نظر خواهم داد حتما تشکر
امیرامیر در تاریخ :1400/10/11
فیلتر خوبیه من سالهاس استفاده میکنم کاملا هم راضی هستم
جواد فداییجواد فدایی در تاریخ :1399/10/17reply
سلام.اگه لیست قیمت تولیدات شرکت یونیک را اعلام بفرمایید برای فروشگاه خرید خواهم داشت متشکر