search

پنچرگیری سیار شیراز - تعویض و تعمیر لاستیک

با وجود پنچرگیری سیار شیراز دیگر نیازی به مراجعه به مکانیک ندارید. با یک تماس تکنسین های ماهر در محل شما جهت تعمیرات پنچری حاضر خواهند شد.

تعمیرات پنچری لاستیک سیار توسط شیراز مکانیک

پنچر شدن لاستیک معمولا در بدترین لحظات ممکن رخ می دهد. پنچر شدن چه در هنگام رانندگی به سوی محل کار و چه در راه رفتن به مدرسه می تواند یکی از بدترین اتفاقات ممکن باشد. به ندرت زمان مناسبی برای پنچر شدن لاستیک وجود دارد. به همین دلیل است که شیراز مکانیک یک سرویس تعمیر پنچر سیار ایجاد کرده‌ است که هدف آن برگرداندن سریع شما به جاده است.
با وجود پنچرگیری سیار شیراز نیازی به انتظار نیست. اگر فضای کافی برای کار ما وجود داشته باشد، لاستیک‌های جدید شما را هر کجا که باشید جا می‌زنیم

تعمیر یا تعویض لاستیک توسط پنچرگیری سیار شیراز

ما می دانیم که حتی با راهنمایی های مفید پنچرگیری سیار شیراز، تشخیص اینکه آیا پنچری لاستیک خودرو شما قابل تعمیر است یا خیر، دشوار است. میتوان گفت تشخیص پنچری بدون بررسی مستقیم یکی از تکنسین های متخصص ما غیر ممکن است.
در پنچرگیری شبانه روزی شیراز ما خدمات تعمیر یا تعویض پنچری را ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که اگر پنچری شما قابل تعمیر نیست، یک لاستیک با خود داریم که باید بلافاصله تعویض کنیم تا شما را بدون معطلی به جاده بازگردانیم!
برای تعویض تایر در وب سایت شیراز مکانیک بهترین پنچرگیری سیار شیراز سفارش دهید. شماره سفارش خود را یادداشت کنید و برای درخواست تعمیر یا تعویض با یکی از شماره های 09016444764 - 09034905078 تماس بگیرید. مشاور ما اطمینان حاصل می کند که تکنسین ما می داند که تجهیزات تعمیر پنچر را در قرار ملاقات شما بیاورد. در محل قرار ملاقات، اگر پنچری شما قابل تعمیر است، تکنسین ما آن را تعمیر می کند، ما لاستیک را پس می گیریم و تفاوت قیمت را به شما بازپرداخت می کنیم.

آیا پنچری لاستیک من قابل تعمیر است؟

در حالی که بیشتر پنجرها را می توان به راحتی تعمیر کرد، مواردی وجود دارد که نیاز به جایگزینی تایر است. ما در پنچرگیری سیار شیراز می توانیم یک سوراخ ایجاد شده در لاستیک را تعمیر کنیم اگر:
- سوراخ در سه چهارم مرکزی لاستیک است.
- عمق آج لاستیک بیش از حداقل قانونی 1.6 میلی متر است.
- هیچ مدرکی مبنی بر تعمیر قبلی در اطراف سوراخ وجود ندارد.
- هیچ آسیبی به دیواره جانبی یا شانه لاستیک وارد نشده است.
- هیچ آسیبی وارد نشده است که بر ساختار لاستیک تأثیر می گذارد.
- هیچ گونه پیری یا خرابی لاستیک لاستیک وجود ندارد.
اگر فکر می کنید تایر شما نیاز به تعویض دارد، نگران نباشید. به سادگی یک مجموعه جدید از لاستیک ها را با استفاده از امکانات جستجوی مفید ما انتخاب کنید. یکی از تکنسین های پنچرگیری در شیراز، آنها را در زمان و مکان اعلام شده از طرف شما تحویل خواهد داد.
در صورتی که به مشاوره نیاز دارید، مشاوران پنچرگیری ۲۴ ساعته شیراز خوشحال میشوند که به شما کمک کنند. امروز با ما تماس بگیرید.
قانون تعمیر پنچری لاستیک پنچرگیری سیار شیراز
تعمیر تایر یک فرآیند بسیار فنی است. به این ترتیب، مجموعه ای از دستورالعمل های سختگیرانه توسط مؤسسه استاندارد تعیین شده است که همه تکنسین های تایر باید به آن پایبند باشند. یکی از این قوانین BSAU 158 است که نحوه انجام تعمیرات خودرو را مشخص می کند.
می توانید مطمئن باشید که تمام تکنسین های پنچرگیری سیار شیراز مطابق با قوانین BSI کار می کنند و کاملاً واجد شرایط هستند. چه تکنسین های ما از یک ماشین بالانس یا یک کمپرسور برای باد کردن لاستیک های شما استفاده کنند، همه اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه شما انجام خواهد شد.

برآمدگی لاستیک به چه معناست و آیا می توان آن را تعمیر کرد؟

دیواره جانبی لاستیک قسمت باربر است و برآمدگی نشانه ضعف ساختاری در لاستیک است. خواه این عیب ناشی از آسیب باشد یا پیری، به این معنی است که لاستیک دیگر ایمن نیست و نیاز به تعویض دارد. با ایجاد اولین علامت علامت برآمدگی در لاستیک ، از ابزار دستی جستجوی لاستیک شیراز مکانیک استفاده کنید و مجموعه جدیدی از لاستیک ها را انتخاب کنید. ما آنها را جا می دهیم و شما را در اسرع وقت به رانندگی ایمن برمی گردانیم.

آیا می توانید لاستیک ران فلت را تعمیر کنید؟

جواب کوتاه، نه است. لاستیک های ران فلت اکنون در بسیاری از خودروها استاندارد هستند. آنها با دیوارهای جانبی به اندازه کافی قوی طراحی شده اند که می توانند وزن یک وسیله نقلیه در حال حرکت را حتی پس از سوراخ شدن تحمل کنند و به شما زمان می دهند تا به یک مکان امن برانید. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که پس از پنچر شدن لاستیک، نباید از سرعت مشخص شده یا از مسافت مشخص شده فراتر بروید. از نظر تئوری، رفع پنچری روی تایرهای ران فلت امکان پذیر است، اما در عمل، هیچ روش قابل اعتمادی برای ارزیابی آسیب واقعی لاستیک و چرخ وجود ندارد.
به همین دلیل است که خط مشی ما در پنچرگیری در محل شیراز این است که برای تعمیر لاستیک های پنچر شده ران فلت تلاش نکنیم.

آیا تعمیرات لاستیک پس از دزگیری امکان پذیر است؟

باز هم، پاسخ یک نه است. استفاده از درزگیر برای تشکیل یک چسب موقت در قسمت داخلی سوراخ می تواند یک راه حل سریع مفید باشد، به خصوص اگر ترکیدگی لاستیک شما در یک مکان دور اتفاق افتاده باشد. اما وجود درزگیر در داخل لاستیک می تواند بعداً برای انجام تعمیر دائمی چالش برانگیز باشد.
این واقعیت را بپذیرید که با یک لاستیک پنچر رانندگی کرده اید که آسیب را بدتر می کند. بنابراین نتیجه واضح است. پس از استفاده از درزگیر، لاستیک حتی توسط کارشناسان پنچرگیری سیار شیراز قابل تعمیر نیست.

چند بار می توان یک لاستیک را تعمیر کرد؟

تعمیرات لاستیک عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر سازنده لاستیک حداکثر تعداد تعمیرات را تعیین کند، این مهم ترین نکته است. چندین تعمیر نزدیک به هم توصیه نمی شود و آسیب به دیواره جانبی یا شانه لاستیک به این معنی است که نمی توان دوباره آن را تعمیر کرد. قاعده کلی این است که در هر ربع بیش از یک ترمیم پنچری و در مجموع حداکثر دو یا سه ترمیم انجام نشود.
آیا امکان پنچری توسط پنچرگیری سیار شیراز در عصرها و آخر هفته ها وجود دارد؟
بله، پنچرگیری در شیراز توسط تکنسین های ما 8 صبح تا 11 شب، 7 روز در هفته انجام میگیرد.
آیا پنچرگیری سیار شیراز می تواند کارهای دیگری را همزمان در وسیله نقلیه من انجام دهد؟
تکنسین های پنچرگیری سیار شیراز همچنین می توانند تعویض باتری موبایل، تعویض روغن، تعمیر تراشه شیشه جلو و موارد دیگر را انجام دهند.